Kasutustingimused
1. Üldsätted
1.1 Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning kasutustingimustes kokkulepitust.
2. Ostu-müügitehingu pooled
2.1 Müüja: D.T.L. Consumer Products Eesti AS (registrikood 10407984, asukoht Regati pst 1, Tallinn, 11911 Harjumaa, tel 6398970, info[@]maitsemaailm.ee
2.2 Ostjaks võib olla vähemalt
16-aastane füüsiline isik ja iga juriidiline isik, kes enne ostu-müügitehingu
teostamist ja kasutades kinnitab, et on tingimustega tutvunud ning nõustub ja
kohustub neid täitma.
3. Kaupade hinnad, kättesaadavus ja tooteinfo
3.1 Kõikide E-poes müüdavate
kaupade hinnad on eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis ostu-müügitehingu
sooritamise hetkel kehtivat käibemaksu.
3.2 Juhul, kui Müüja muudab kaupade hindu pärast Ostja poolt
Kauba suhtes tellimuse esitamist, kohustub Müüja müüma Kauba Ostjale hinnaga,
mis kehtis Ostja poolt ostu-müügitehingu sõlmimise hetkel.
Kui Müüja poolt
muudetud hind on soodsam Ostja poolt ostu-müügitehingu sõlmimise hetkel
kehtinud hinnast, ei ole Ostjal õigust nõuda Müüjalt hinnavahe kompenseerimist
või Kauba müümist pärast ostu-müügitehingu sõlmimist kehtestatud soodsama
hinnaga.
3.3 Müüjal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse
muudatusi, ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel
kirjalikult Teenuse kasutajale.
3.4 Kauba müüjal on õigus loobuda
tellimuse täitmisest tehnilise vea olemasolul, mille tõttu on E-poes toote hind
olnud ekslik
3.5 Ostja peab E poest tellimust tehes arvestama, et
kaupade laoseisu arvestamise tehnilise eripära tõttu kajastab Kaupade laoseis
tegelikku olukorda ajalise nihkega ja võib tegelikust seisust erineda.
Viimasel juhul
ostu-müügitehingut Müüja ja Ostja vahel sellise Kauba suhtes ei sõlmita ning
Müüja ei vastuta sellest Ostjale tekkida võivate võimalike kahjude eest.
Ostjal ei ole sellises olukorras õigust nõuda Müüjalt ostu-müügitehingu
täitmist ega ka võimalike kahjude hüvitamist.
3.6 Olukorras, kus vahetult pärast Ostja poolt Kauba eest tasumist
selgub, et Ostja poolt soovitud Kaup on Müüjal otsa saanud on ostjal õigus
saada puuduoleva toote eest raha tagasi.
3.7 Kui tellimus on alla 30€ lisandub toodete hinnale tasu transpordi eest, mille suurust näeb Ostja tellimuse koostamisel (Transpordi hinnad ).
4. Tellimuse vormistamine, ostu-müügitehingu sõlmimine
4.1 Tellimiseks on Ostjal võimalus luua omale konto www.maitsemaailm.ee või teha tellimus ilma kasutajakontota.
4.2 Ostja valib temale sobiva(d)
toote(d), kogused ja vajutab nupule „Lisa ostukorvi“.
Toote juures olev kastikogus on informatiivne, Ostja valib koguse vastavalt
vajadusele.
4.3 Ostukorvis saab vajadusel tellimust korrigeerida lisades või
eemaldades tooteid
4.4 Peale tellimuse vormistamist, valib Ostja Tarne ja maksmine.
Maksmine toimub läbi Maksekeskuse, kus on võimalik valida alljärgnevate
pankade lingid: Swedbank, SEB, LHV, Nordea, Danske, Krediidipank, Pocopay või
krediitkaardimakse (Visa, MasterCard). Peale maksekorralduse kinnitamist
lahkuge internetipangast vajutades nuppu „Tagasi kaupmehe juurde“.
4.5 Kaup broneeritakse Müüja laoseisust Ostjale alles pärast Kauba
eest tasumist
4.6 Kauba tooteinfo leheküljel
kuvatavad tootefotod on illustratiivse tähendusega ning võivad mõnevõrra
erineda Kauba tegelikust väljanägemisest.
4.7 Ostu-müügitehingut loetakse sõlmituks hetkest, kui Müüja
on saanud kinnituse Kauba eest täieliku tasumise kohta või kui arve
on tasutud ning arvel sätestatud summa on täies ulatuses laekunud Müüja
pangakontole.
5. Tellimuse tühistamine
5.1 Juhul, kui Kauba sihtkohta toimetamise
tarnetähtaja viivitus või muu sellega seotud arusaamatus on tingitud Ostja
poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest,
ei vastuta sellise viivituse eest Müüja ning Ostjal puudub õigus
ostu-müügilepingust taganeda.
5.2 Juhul, kui Ostja ei ole Kauba tarnijaga eelnevalt kokkulepitud
ajal kohal või mõnel muul Ostjast sõltuval asjaolul tekivad viivitused või
mitmekordsed tarned on Müüjal õigus esitada eraldi arve Transpordi eest.
5.3 Ostjal on õigus ostu-müügilepingust taganeda olukorras, kus Ostja ja Müüja vahel on ostu-müügitehing sõlmitud, kuid Kauba kohaletoimetamine Ostja poolt määratud sihtkohta viibib Müüjast tuleneval põhjusel üle Tingimustes määratud tarnetähtaja.
Ostjal on õigus
sellisest lepingust taganeda 1tööpäeva jooksul alates Müüjalt Kauba viibimise
ja selle põhjuste kohta teadasaamisest, esitades Müüjale vastavasisulise
kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis taganemisavalduse.
5.4 Ostja poolt ostetud Kaup antakse sihtkohas transpordiettevõtte
esindaja poolt Ostjale üle koos Kauba saatedokumendiga.
6. Pretensiooni esitamine, tagastamine
E-poest ostetud
kaupade või teenustega seotud kaebused edastada info[at]maitsemaailm.ee.
Pretensioonid tuleb esitada esimesel võimalusel, hiljemalt 1 tööpäeva möödudes
kauba kättesaamise kuupäevast, hilisemaid pretensioone ei arvestata
Pretensioonide
esitamise vorm.
Nimi:
Pealkiri: Pretensioon
Kauba kättesaamise kuupäev:
Põhjus: Kirjeldada võimalikult täpselt. Kuidas kaup oli pakitud? Kas pakend oli
kinnine? Kas pakend oli avatud ? Kaupa saadi rohkem ? Kaupa saadi vähem ?
Lisa pilt:
Müüja ei vastuta kauba puuduste eest juhul, kui:
Pretensioonid esitatakse hiljem, kui 1 tööpäev alates kauba kättesaamise ajast.
Kui kaupa ei ole hoiustatud vastavalt pakendil olevale infole.
Toote „parim enne“ kuupäev on möödunud kliendi valduses olles.
14-päevane tagastamisõigus ei kehti kauba puhul, mis on kiiresti riknev või
vananev ja suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks
tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on
pakend avatud.
Tagastamise kulud kuni kümne euro ulatuses jäävad Ostja kanda, välja
arvatud juhul, kui tarbijale on saadetud vale või defektne toode.
Kui klienti ei ole kodus tehakse korduskatse kauba kättetoimetamiseks, peale
mida tagastatakse kaup lattu.
Kui kaup on lattu tagastatud, siis tellimust hoitakse laos 1nädal, tellimusele
on võimalik tulla ise järgi või tellida kuller. Kui pakki ei ole õnnestunud
kätte toimetada Müüjast sõltumatutel asjaoludel, siis uue kullerteenuse
tellimise eest maksab ostja.
Kui kaubale ei tulda nädala pärast järgi, tühistatakse tellimus, sel juhul
lahutatakse tasutud arvest maha kaubakäitlemisega seotud kulud.
7. Isikuandmete konfidentsiaalsus
7.1 Ostja kinnitab tellimust tehes oma nõustumisest DTL Privaatsustingimustega ning annab sellega DTL'le õiguse enda poolt sisestatud
isikuandmete töötlemiseks ja säilitamiseks lähtudes privaatsustingimustest.
Kliendi isikuandmeid töötleb D.T.L. Consumer Products Eesti AS.
8. Tingimuste muutmine, vaidluste lahendamine
8.1 Tingimuste osapooled vastutavad
teineteise eest Tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis
kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses. Müüja ei vastuta
Ostjale tekitatud kahju eest või Kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul,
kui kahju või Kauba kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja
ei saanud mõjutada ning mille saabumist Müüja ette ei näinud ega võinud ette
näha (vääramatu jõud).
8.2 Ostja ja Müüja vahelised, ostu-müügitehingu sõlmimisel ja
täitmisel tekkivad vaidlused üritavad osapooled ära lahendada läbirääkimiste
teel.
Kokkuleppe mittesaavutamisel on Ostjal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Eestis
tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole või
kohtusse. Kohtusse pöördumise korral on Ostja ja Müüja leppinud kokkuleppelise
kohtualluvusena kokku Müüja asukohajärgse kohtu.